-->

Panduan Hasilkan Headline Power Untuk Youtuber Newbie

- April 09, 2020
Panduan Hasilkan Headline Power Untuk Youtuber Newbie. Adakah anda seorang Youtuber? Atau anda baru nak berjinak-jinak dengan dunia youtube? Jika anda sudah mempunyai channel  youtube dan mahu menaikkan views, ketika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) inilah masa terbaik untuk anda tumpukan 100% mempelajari dan menggunakan beberapa teknik untuk menaikkan views channel youtube anda.

Panduan Hasilkan Headline Power Untuk Youtuber Newbie

Kenapa Ramai Mula Menjadi Youtuber?

Seringkali kita melihat ada saja youtuber baru yang muncul bak ecndawan tumbuh..hihi..kenapa ramai nak upload video di Youtube ni? Adakah hobi? Ataupun semata-mata nak femes..jawapannya anda sendiri yang tahu, namun apa yang saya tahu channel Youtube yang banyak views merupakan “Lubuk Duit” untuk penjana USD.

Dengan 1,000 subcribers dan views mencapai 10,000, anda sudah boleh memohon pengiklanan Google Adsense untuk menjana pendapatan sampingan USD. Nilai matawang kita dah jatuh kepada 1 USD = RM 4.34 ! Tak elok untuk Negara tetapi sangat mengembirakan buat bloggers dan youtubers.

Cara Naikkan Views Channel Youtuber Newbie Dengan Headline Power

Apa yang kami nak kongsikan dengan anda semua adalah sebuah Ebook Panduan Cara Betul Hasilkan Headline di Youtube Bagi Dapatkan Views, dimana anda akan belajar cara sebenar bagaimana seseorang Youtuber itu berjaya.

Nak buat channel Youtube itu memang mudah tetapi ramai yang ada masalah apabila Upload Video di Youtube tapi taka da yang menonton (views) video anda. Pasti anda akan merasa kecewa dan rasa nak ‘give up’ kan?

Ada sesetengah orang berfikir, jika nak banyak views, dia perlu berlawan dengan Youtuber yang banyak views dan ramai subscribers untuk bersaing. Namun, anda sebenarnya sama seperti mereka yang dah popular yang dikenali ramai bermula dengan ‘zero’ !

Apakah cara mereka untuk dapat banyak views? Mereka tidak dedahkan rahsia sebenar mereka. Kebanyakkan mereka hanya kongsikan bagaimana nak jadi Youtuber, dan bagaimana Youtube boleh menjana pendapatan yang lumayan.

Jangan risau, kami nak kongsikan ebook ini sebab dah ramai yang kata ebook Pengasas Cool Hijab ini memang terbaik untuk dijadikan panduan untuk NEWBIE !

Ebook ini sesuai untuk :

  1. Anda yang baru buat Channel Youtube (NEWBIE)
  2. Anda yang dah lama buat Youtube tapi Views masih mengecewakan.
  3. Anda yang tak ada idea nak buat headline untuk Video Youtube.
  4. Anda yang tak tahu cara sebenar bagaimana headline berkuasa dalam Youtube.
  5. Anda yang belum ramai Subscriber.

Sangat-sangat sesuai kalau anda NEWBIE dalam Youtube atau dah lama buat Youtube tapi Views masih sikit.

Dengan hasilkan Headline Youtube yang betul, barulah ORANG NAMPAK, ORANG KLIK, ORANG TONTON dan ORANG SHARE video yang kita upload.

Dalaman Ebook Yang Bakal Anda Dapat Nanti

Panduan Hasilkan Headline Power Untuk Youtuber Newbie

Panduan Hasilkan Headline Power Untuk Youtuber Newbie

Panduan Hasilkan Headline Power Untuk Youtuber Newbie

P/s: Ebook ni  ajar anda bagaimana nak hasilkan headline yang betul, cara mesra SEO dan marketing youtube yang betul. Ebook ni ada 163 Muka Surat termasuk Bonus

Apa Kata Mereka Yang Dah Baca Ebook Ini? 

Panduan Hasilkan Headline Power Untuk Youtuber Newbie

Panduan Hasilkan Headline Power Untuk Youtuber Newbie

Channel Youtube - https://www.youtube.com/c/chempakasaffiyah

Panduan Hasilkan Headline Power Untuk Youtuber Newbie

Channel Youtube - https://www.youtube.com/channel/UCEnKayWHOq-Srs3EoMy7D8Q

PERCAYA CAKAP KAMI !!.. Dengan EBOOK RAHSIA YOUTUBER NAIKKAN VIEWS DENGAN HEADLINE yang anda beli ni, anda akan nampak perubahan pada Views Video Youtube anda nanti.

Jadi, alang-alang anda dah jumpa EBOOK RAHSIA YOUTUBER NAIKKAN VIEWS DENGAN HEADLINE ini, grab lah segera peluang keemasan yang ada. Jangan tunggu sehingga harga naik!
Kami pasti naikkan harga kepada NORMAL PRICE bila habis sahaja harga sekarang.  Harga pasti naik dan  Ebook akan ditutup jualan bila sampai masanya.

Saya Nak Beli Sekarang! Bagaimana?

Jika anda berminat nak dapatkan ebook ini, terus klik link dibawah.
Panduan Hasilkan Headline Power Untuk Youtuber Newbie


Dapatkan HARI INI EBOOK RAHSIA HEADLINE YOUTUBER SUKSES bagi memudahkan VIDEO anda mendapat perhatian penonton untuk KLIK dan TONTON !

Diharapkan perkongsian Panduan Hasilkan Headline Power Untuk Youtuber Newbie ini membantu anda naikkan views channel Youtube anda dengan mudah! Ingat, headline menarik akan meningkatkan klik dan tontonan orang, bila di share, video anda akan meletup “BOOM” dimana-mana page atau socmed.

Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search