-->

Harga Mesin Dan Pembekal Mesin Aiskrim Untuk Bisnes Aiskrim

- September 30, 2018
Harga Mesin Dan Pembekal Mesin Aiskrim Di Malaysia. Terdapat banyak jenama mesin aiskrim di pasaran. Namun, mesin manakah yang berkualiti dan dipercayai pembekalnya? Ramai yang nak tahu sebab bisnes aiskrim ni memang mempunyai margin keuntungan yang sangat tinggi.

Harga Mesin Dan Pembekal Mesin Aiskrim Untuk Bisnes Aiskrim

Apabila kita berfikir mengenai sesebuah bisnes, perkara paling penting untuk memulakan bisnes ini adalah ILMU! tanpa ilmu dan pengetahuan tentang selok belok perniagaan tersebut, kita tidak akan dapat bertahan lama dalam bisnes...percayalah..


Panduan Memulakan Bisnes Aiskrim

Bisnes aiskrim ni nampak je senang. Beli aiskrim pas tu jual atas motosikal, atau buka je gerai aiskrim tepi jalan. Nampak mudah, tetapi anda perlukan panduan untuk mulakan bisnes ini.

  1. “Orang kata nak berniaga ni kena ada ilmu. Kalau tak de memang lambat sikit nak berjaya. Dekat mana nak tahu ilmu tu?
  2. “Takkan aku nak jadi bangla pulak. Pergi round dekat taman permainan. Buatnya jiran aku nampak, fuh malu beb…”
  3. “Untung ke bisnes ais krim ni? Nak jual dekat mana? Macam mana boleh dapat sampai RM5k sebulan tu? Mesti margin untung dia besar…”
  4. “Nak jual aiskrim. Mesti kena tahu resepinya. Cara buatnya, mana nak dapat semua resepi tu?… ais krim Malaysia 20 sen tahu lah aku buat..”
  5. “Daripada segi cerita, memang minat dah ni… tapi apa langkah pertamanya? Macam mana nak mula? Nak kena buat apa dulu?”
  6. “Berapa modal mulakan bisnes ais krim ni? … Apa barang kena beli? Guna mesin apa? Bagaimana cara prosesnya?”


Nak JAWAPAN? dapatkan panduan lengkap dibawah ini...




Harga Mesin Aiskrim

Sebelum ini, kami ada kongsikan Harga Mesin Soft Ice Cream yang selalu kita jumpa dipasang dimana-mana kedai termasuk mesin aiskrim di McD dan Marry Brown.

Secara ringkasnya, mesin aiskrim boleh dibeli ikut kemampuan anda. Harga mesin asikrim lembut yang ada dipasaran adalah dalam lingkungan RM600 hingga RM12,000.

Dimana pembekal atau supplier jual mesin aiskrim boleh didapati?

1. Pembekal tempatan - Jika anda pernah dengar, ada pembekal tempatan yang menjual mesin aiskrim goyang. Dan, ada pembekal yang akan mengumpul orang untuk membeli mesin aiskrim dari luar negara. Beli banyak selalunya akan dapat diskaun potongan harga daripada beli sedikit mengikut MOQ yang diminta oleh pembekal mesin tersebut. 

Harga Dan Pembekal Mesin Aiskrim Goyang - Klik Sini

2. Beli online dari China - Di zaman yang serba canggih ini, anda boleh membeli secara atas talian saja tanpa pergi ke China atau negara-negara pembekal lainnya. Apa laman web yang bagus untuk beli mesin aiskrim ini? Boleh dapatkan di Alibaba, 1688 atau Taobao!

Harga Mesin Dan Pembekal Mesin Aiskrim Untuk Bisnes Aiskrim

Dapatkan panduan beli barang di Taobao - Klik Sini

Dapatkan panduan beli barang di 1688 - Klik Sini

3. Beli mesin aiskrim second hand - Laman web yang biasanya dilayari untuk mendapatkan mesin second hand adalah di Mudah.my, Lelong.com.my dan sebagainya.

Jadi, anda sudah dapat gambaran harga mesin aiskrim ni tinggi mana kan? panduan beli pun kami ada kongsikan. Pilihan terletak ditangan anda. 

Dapatkan panduan membeli produk online atau tunggu mesin ini datang sendiri kalau tak ditipu orang tengah nanti.


Semoga perkongsian ini membantu anda. Salam suksess!

Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search