-->

Lebih 100,000 Produk Boleh Dijual Di Shopee!

- September 30, 2018
Lebih 100,000 Produk Boleh Dijual Di Shopee!..Minggu lalu, pihak Klikjer Publishing baru sahaja terbitkan sebuah ebook baru, iaitu sebuah panduan untuk berniaga di Shopee  =>  BisnesShopee.comhttp://bit.ly/100KProduk

Kami dapat feedback, ramai juga yang menyatakan, mereka teruja untuk berniaga di Shopee! Tapi masalahnya... mereka TIADA PRODUK!


Ebook Bisnes Shopee

Berita menariknya.. di dalam ebook Bisnes Shopee ni, memang ada satu bab cerita pasal.. mana nak dapatkan produk? Iaitu bab 12.

Dalam bab tu, penulis menerangkan tentang cara berniaga di Shopee tanpa perlu simpan stok! Iaitu secara dropship!

Apa yang menariknya! Penulis bongkarkan satu supplier dropship yang boleh membekalkan kepada anda lebih 100,000 jenis produk! Dari produk fesyen, elektronik, barangan bayi, alat berkebun, aksesori kereta, produk kecantikan dan pelbagai lagi lah... anda cuma tinggal pilih sahaja apa produk yang anda nak jual!

Lebih power lagi, pembekal tersebut turut sediakan sistem yang boleh sync / post produk yang anda nak jual tu terus ke kedai shopee anda! 


Anda browse dan pilih produk apa yang anda nak jual... lepastu, klik je butang "Add to Mystore".  

Sistem web pembekal tu akan terus post gambar dan info produk yang anda nak jual tu ke kedai shopee anda. Tak perlu dah nak taip atau upload gambar satu-satu produk! Power!

Oh ya! Lagi satu! Pihak penulis juga baru sahaja setup facebook group khas untuk para pembeli ebook Bisnes Shopee ni!

Lepas dah beli ebook tersebut, kalau ada apa-apa yang anda tak faham dan nak tanya.. boleh tanya di group tersebut! Kiranya, penulis akan terus membantu anda jika anda ada masalah untuk mengamalkan ilmu-ilmu yang terdapat di dalam ebook tersebut!

Kalau anda nak belajar macam mana nak berniaga di Shopee! Boleh klik gambar atau butang dibawah!



Salam suksess!

Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search