-->

Panduan Memborong Barangan Gajet Elektronik Di China

- September 17, 2019
Selalu kita nampak penjual di Facebook, Instagram dan kedai-kedai telefon atau gajet dengan harga yang murah-murah. Kalau shopping di mall lagilah banyak kedai phone yang tawarkan harga yang sangat murah, mereka jual iPhone versi yang lama sikit seperti iPhone 4, iPhone 5 dan iPhone 6 dengan harga lebih murah.

Telefon iPhone tu bukan tiruan atau fake! Tapi iPhone yang Ori !

Tapi..penjual tu boleh dapat jual dengan harga yang murah-murah..semua smartphone ini adalah iPhone Refurbish atau second hand. Ia adalah iPhone-iPhone yang lama telah dibaikpulih dan diperbaiki.

Maksudnya, iPhone tersebut adalah iPhone lama, yang telah diperbaiki dan disolek menjadi seperti iPhone baru!

Mana-mana bahagian yang rosak atau buruk pada iPhone itu, ditukar dan diganti baru, seperti, rangka, body, casing, bateri, charger, earpod.. malah, kotak phone itupun  diganti dengan kotak yang baru!

Hasilnya.. memang nampak sebiji macam baru!

Apa yang kekal lama, hanyalah motherboard iPhone tersebut!

Sebab itu, iPhone tersebut boleh menjalankan iOS Apple.

Ianya masih iPhone yang Ori! Cuma, beberapa komponen yang telah rosak atau buruk, telah diganti dengan komponen yang baru!

Selain iPhone refurbish, ada iPhone-iPhone yang dijual adalah iPhone terpakai yang kualiti dan condition nya hampir kepada iPhone yang baru, tiada sebarang calar, kemek dan kerosakan.


Permintaan terhadap iPhone-iPhone ini memang sentiasa HOT!

Dibawah ini sedikit bukti bahawa iPhone-iPhone lama ini sememangnya sentiasa mempunyai permintaan yang agak tinggi!

Panduan Memborong Barangan Gajet Elektronik Di China


Mana Peniaga Dapat Stok Gajet?

Kalau ditanya dengan agen borong di China, bayarlah dulu join mereka borong sekali dengan yurannya. Kalau ada modal lebih, pergilah ke China dapatkan pembekal dari sana sendiri. Tapi, modal kena banyaklah kan?

Ramai yang tidak tahu, kat mana nak dapatkan stok dan supply barangan gajet dan aksesori ni. Bukan sekadar iPhone sahaja, malah segala gajet anda boleh dapatkan dekat lubuk gajet ni !

Panduan Memborong Barangan Gajet Elektronik Di China

Antara gajet yang anda boleh jumpa di lubuk ini adalah iPhone, iPad, Webcam, Microphone, CCTV, Earphone, Casing, Thumbdrive, Memory Card, Macbook, Apple Watch, Android phone, Microsoft Surface, Bateri phone, Powerbank, Smart Watch, Card Reader, USB Cable, Bluetooth Speaker, Drone, Wireless Charger, Screen Protector, Walkie-Talkie, Phone spare-part, Kotak phone.


Berminat Nak Tahu Lubuk Gajet Di China Ini?

Berita baik untuk anda, seorang konsultan perniagaan dan konsultan harta intelek iaitu Azizi Zulkefli mahu berkongsi lubuk ini dengan anda. Pengalaman beliau selama 8 tahun menjalankan khidmat rundingan ini mungkin bermanfaat untuk anda ceduk ilmunya.

Beliau telah pergi ke China untuk memborong barangan-barangan gajet serta aksesori untuk kegunaan sendiri dan juga atas permintaan client beliau. Kini, bukan sahaja client beliau yang boleh mengetahui lubuk gajet ini kerana beliau telah menghasilkan Ebook Lubuk Gajet – Panduan Borong Gajet ELektronik Di China.

Dalam Ebook ini, anda akan bakal didedahkan dengan beberapa perkara penting panduan secara langkah demi langkah, dari mula perancangan untuk ke China, persiapan-persiapan yang perlu dilakukan, dari segi penyedian dokumen, tempahan tiket kapal terbang, barang-barang keperluan yang perlu dibawa, perjalanan dari KLIA hinga sampai ke hotel penginapan di China, kemudian  cara nak pergi ke Lubuk Gajet tersebut, hinggalah kepada cara nak beli, bungkus & hantar barang tu sampai ke depan pintu rumah anda di Malaysia.

Berminat nak tahu lebih lanjut..klik jer link banner dibawah ni..

Panduan Memborong Barangan Gajet Elektronik Di China


Semoga membantu!

Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search