-->

10 Kedai Bundle Murah di Instagram Paling Ramai Follower

- October 22, 2018
10 Kedai Bundle Murah di Instagram Paling Ramai Follower. Jika anda berjalan-jalan di sekitar Bandar, anda akan melihat banyak kedai bundle yang menjual pelbagai barangan seperti pakaian kanak-kanak, pakaian dewasa, kasut dan juga ada barangan preloved.

10 Kedai Bundle Murah di Instagram Paling Ramai Follower

Sumber gambar: Says.com

Berlainan dengan kedai online, mereka tiada kedai fizikal tetapi hanya beroperasi secara atas talian. Mereka menggunakan media social sebagai platform perniagaan. Mungkin mereka peniaga part-time tetapi mungkin juga ada yang Bekerja Dari Rumah sahaja disamping kerja sebagai suri rumah.


Senarai Kedai Baju Bundle Murah Di Instagram

Tersenarai di bawah adalah 10 Kedai Bundle Instagram yang paling banyak Follower. Mereka tidak ada kedai fizikal dan kalau anda nak beli dari diaorang mereka akan pos laju barang anda.
Kalau nak barang rare atau vintage banyak jugak anda boleh jumpa dekat kedai mereka.

  1. Thrift Garage: @instagram
  2. Apitcort Bundle Malaysia: @instagram
  3. Bundle Karat Malaysia: @instagram
  4. Kulx Shop: @instagram
  5. Jtr.my: @instagram
  6. Boros Bundle: @instagram
  7. Gang Bundle: @instagram
  8. Ohnoiman Bundle: @instagram
  9. Bundle Vape Café: @instagram
  10. Boorok Store Bundle: @instagram


Jika anda sedang mencari barangan bundle, boleh lah lawati kedai online instagram mereka ini dan buat pembelian. Barang tersebut itu akan diposkan kepada anda. Anda hanya tunggu di rumah saja.

Semoga dengan perkongsian 10 Kedai Bundle Murah di Instagram Paling Ramai Follower ini membantu anda yang sedang mencari barang bundle atau sedang memikirkan idea membuka kedai baju bundle secara fizikal ataupun secara atas talian (online). 


Sekiranya anda peniaga bundle online, silakan tempek link kedai online anda dibawah komen artikel ini. Saya tahu ramai yang ada kedai online di Facebook, Instagram, dan paling menarik kedai Shopee..hehe!

Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search