-->

Mesin Aiskrim Untuk Dijual Harga Murah

- January 22, 2020
Mesin Aiskrim Untuk Dijual Harga Murah. Siapa yang tengah merancang untuk memulakan perniagaan menjual aiskrim pasti tengah kumpulkan info berkaitan cara mulakan perniagaan aiskrim ini kan? Perniagaan yang sentiasa mendapat tempat dikalangan peminat aiskrim ini, mampun menjana pendapatan 4 hingga 5 angka sebulan.

Mesin Aiskrim Untuk Dijual Harga Murah

Margin keuntungan yang tinggi menjual aiskrim ini menarik perhatian usahawan yang baru nak mencuba dalam bidang ini.


Kelebihan Bisnes Aiskrim

Majoriti rakyat Malaysia ada masalah kewangan. Namun, orang yang bijak tidak akan lari daripada masalah.

Sebaliknya, mereka akan berfikir bagaimana cara nak menyelesaikan masalah tersebut. Salah satu caranya adalah menambah jumlah “Side Income” kita.

Kerja hakiki tetap boleh diteruskan. Itu kerjaya utama anda. Bisnes aiskrim ini bukannya perlu dibuat secara full time, dibawah ini beberapa kelebihan kenapa perlu memulakan bisnes aiskrim:

  1. Tidak perlu modal runcit yang besar
  2. Tidak memerlukan kepakaran atau skill yang tinggi
  3. Tidak akan menganggu waktu bekerja sepenuh masa and ajika seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
  4. Margin untung yang tinggi
  5. Hanya bunyikan loceng dan tanya nak aiskrim yang mana?


Kekangan dan Masalah Memulakan Bisnes Aiskrim 

Mungkin anda ada kemusykilan yang buatkan anda terhenti seketika untuk mulakan perniagaan Aiskrim.

Adakah ini yang buatkan anda pening kepala memikirkannya ...


  1. “Orang kata nak berniaga ni kena ada ilmu. Kalau tak de memang lambat sikit nak berjaya. Dekat mana nak tahu ilmu tu?”
  2. “Takkan aku nak jadi bangla pulak. Pergi round dekat taman permainan. Buatnya jiran aku nampak, fuh malu beb…”
  3. “Untung ke bisnes ais krim ni? Nak jual dekat mana? Macam mana boleh dapat sampai RM5k sebulan tu? Mesti margin untung dia besar…”
  4. “Nak jual aiskrim. Mesti kena tahu resepinya. Cara buatnya, mana nak dapat semua resepi tu?… ais krim Malaysia 20 sen tahu lah aku buat..”
  5. “Daripada segi cerita, memang minat dah ni… tapi apa langkah pertamanya? Macam mana nak mula? Nak kena buat apa dulu?”
  6. “Berapa modal mulakan bisnes ais krim ni? … Apa barang kena beli? Guna mesin apa? Bagaimana cara prosesnya?”

Sudah, kini anda dah tak perlu nak pening-pening lagi fikirkan segala permasalahan di atas ...
Segala persoalan di atas bakal dijawab untuk anda ...

Memperkenalkan ...

Ebook Bisnes Aiskrim – “Panduan Jana RM5k Sebulan Secara Part-time Dengan Bisnes Aiskrim!

Mesin Aiskrim Untuk Dijual Harga Murah

Apakah Yang Bakal Dibongkarkan Dalam Ebook Panduan Ini? Mari Kita Lihat...

Berikut adalah pengisian-pengisian yang terkandung dalam ebook ini serta manfaat yang bakal anda perolehi setelah anda habis membaca keseluruhannya ...

Bab 1: Jom Bisnes Aiskrim

Dalam bab ini, saya akan ceritakan lebih terperinci tentang peluang bisnes aiskrim ni tanpa perlu tiru apa yang mat bangla, pakistan & Myanmar buat. Macam mana tu?

Dalam bab ini juga diterangkan 5 keajaiban bisnes aiskrim. Di mana kelebihan ini, jarang sekali ada pada produk lain. Anda akan garu kepala lepas tahu keajaiban ini. :)

Saya akan terangkan daripada segi margin keuntungan, modal permulaan & betul ke tak perlukan kemahiran yang tinggi? Hanya yang dah tahu akan tersenyum lebar. :)

Bab 2: Mengenali Jenis Aiskrim?

Aiskrim ni sebenarnya ada banyak jenis dan kategori. Jadi, dalam bab ini saya ceritakan dengan mendalam tentang 2 jenis aiskrim yang sering bertembung di dalam menarik perhatian pembeli. Saya ceritakan tentang kelebihan dan kekurangan kedua-dua jenis aiskrim tersebut!

Dari situ, anda boleh tahu dan boleh pilih, aiskrim jenis apa yang anda ingin buat dan jual!

Bab 3: Bagaimana Menjana RM5k Sebulan Dengan Bisnes Aiskrim Secara Part-time?

Sejujurnya inilah konten paling mahal dalam ebook ni. Dengan tahu rahsia bab ini, anda  tak perlu tebal muka bunyikan loceng sambil tunggang motor keliling taman.

Malu beb, kalau jiran nampak. Terserempak dengan anak sedara. Saya akan beritahu lubuk-nya yang sebenar dalam bab ini.

Dengan tahu lubuk ini, anda boleh ‘jual’ sebanyak 1000 kon aiskrim dalam masa 2-3 jam sahaja. Best betul kalau ada ilmu ni kan. Kerja sikit, tapi lumayan.

Bab 4: Persiapan & Peralatan Memulakan Bisnes Aiskrim!

Apa peralatan yang diperlukan? Mesin apa yang nak guna untuk buat aiskrim? Kat mana nak simpan aiskrim yang dah siap dibuat? Tong jenis macam mana yang nak digunakan untuk letak aiskrim supaya tidak mudah cair sewaktu menjual nanti?

Semua perihal berkaitan peralatan dan kelengkapan untuk membuat dan menjual aiskrim, saya senaraikan satu demi satu di dalam bab ini! Saya sertakan sekali gambar setiap peralatan. Insyaallah, mudah faham.

Bab 5: Resepi & Cara Membuat Aiskrim

Apa resepinya? Apa bahan-bahan yang diperlukan? Bagaimana nak buat aiskrim di rumah anda sendiri? Bagaimana cara pemprosesannya?

Anda kena belajar ilmu ni, barulah jimat. Barulah boleh dapat margin keuntungan yang tinggi. Kalau anda ambil dekat suplier, sebenarnya suplier yang untung banyak.

Jangan risau, dalam bab ini saya terangkan terperinci apa bahan-bahan yang diperlukan untuk membuat aiskrim, saya turut sertakan gambar. Agar anda boleh beli sendiri di kedai runcit. Siap jenama brand saya beritahu.

Paling best dalam bab ni. Anda boleh buat aiskrim perisa anda sendiri. Yahooo…!

Bab 6 :  Siap! Sedia Untuk Berniaga!

Ah ha! Aiskrim dah siap buat! Peralatan semua pun dah ada! Jadi.. tunggu apa lagi? Jom kita buka stall untuk menjual aiskrim!

Dalam bab ini! Saya kongsikan 6 langkah persiapan yang perlu dilakukan apabila tiba hari untuk anda membuka stall dan mula berniaga! Hanya perlu follow sahaja step yang ditunjukkan, insyallah rasa nervous itu akan hilang! :)

Fuh, demikianlah isi-isi kandungan yang bakal anda perolehi melalui ebook ini. Memang hebat kan?

YA, sudah pasti ianya hebat dan mampu memberikan anda manfaat dalam usaha anda membina sebuah perniagaan aiskrim yang menguntungkan.

Kini anda dah tak perlu bersusah payah menagih resepi daripada peniaga aiskrim lain yang belum tentu mereka bongkarkan.

Peralatan Memulakan Bisnes Aiskrim

Apa peralatan yang diperlukan? Mesin apa yang nak guna untuk buat aiskrim? Kat mana nak simpan aiskrim yang dah siap dibuat? Tong jenis macam mana yang nak digunakan untuk letak aiskrim supaya tidak mudah cair sewaktu menjual nanti?

Dimana nak cari Mesin Aiskrim Untuk Dijual Harga Murah untuk digunakan berniaga Aiskrim?
Salah satu website yang memaparkan harga dan iklan mesin aiskrim yang murah adalah Mudah.my.

Mesin Aiskrim Untuk Dijual Harga Murah


https://www.mudah.my/Malaysia/mesin+aiskrim-for-sale

Jadi, mesin dah cari…kami cadangkan anda dapatkan Ebook Bisnes Aiskrim ini untuk penjimatan berganda hasil perkongsian Usahawan Aiskrim yang sudah berjaya.

Untuk download Ebook Bisnes Aiskrim ini, terus ke link dibawah.

[+] Download – Ebook Bisnes Aiskrim 

Terima kasih kerana membaca Mesin Aiskrim Untuk Dijual Harga Murah ini. Kami yakin maklumat ini sangat berguna untuk anda yang mahu memulakan bisnes jual aiskrim nanti.

Semoga membantu.

Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search