Thursday, 16 May 2019

author photo
Lubuk Bundle – Panduan Borong Barang Bundle Di Thailand

Panduan Borong Barang Bundle Di Thailand | Ramai yang bertanya, macam mana borong bundle di Thailand dengan cara yang mudah dan selamat. Bagi yang selalu memborong bundle dari Thailand mungkin tak risau lagi pasal bagaimana borong dari Thailand kerana dah tau lubuk dan pembekal bundle yang boleh dipercayai. Namun, bagi yang baru nak memulakan bisnes jual baju bundle mungkin terlalu banyak persoalan yang bermain di fikiran anda.

Pada entri yang lepas, kami telah kongsikan lokasi  atau tempat borong popular di Thailand.


Didalam entri ini, kami kongsikan 8 lokasi pasar bundle dan lokasi bundle yang hangat diperkatakan oleh peniaga bundle yang pernah memborong disana.


Elak Ditipu Orang Orang Tengah

Orang tengah yang kami maksudkan adalah pembekal tempatan kita yang ada di Malaysia. Mereka pun BORONG BUNDLE dari Thailand juga dan jual dengan anda. Ada pula yang kumpul ramai-ramai dan beli ramai-ramai supaya kos penghantaran murah.

Malangnya, ramai yang tertipu dan mungkin tak sengaja tertipu dengan kualiti bundle yang kurang memuaskan.

Ramai yang tak tahu nak ambil stok barang bundle dari mana?

Jadi, paling mudah ambil saja dari pembekal-pembekal barang bundle tempatan yang selalu jumpa di Facebook dan kenalan kawan-kawan. Kalau nak ambil barang dari mereka ni, bukan boleh pilih-pilih..mereka dah bungkus siap-siap barang tu dalam satu guni! Kalau nak beli, kena beli 1 guni terus, harga 1 guni pula dalam RM300-RM400.

Disebabkan peniaga baru ni bersemangat nak mula berniaga, maka tanpa fikir panjang beli lah 2-3 guni untuk dijadikan stok permulaan barang bundle. Namun,sedihnya bila sampai rumah dan buka guni-guni tersebut, kecewa! Banyak baju dan seluar dalam tu dah tak boleh pakai ! Dalam guni tu adalah beberapa helai baju gred A tapi lebih kurang dalam 5% sahaja..yang banyak gred B dan C, selebihnya langsung tak boleh pakai apatahlagi nak dijual. 

Kalau main hentam je beli memang sangat berisiko untuk dapat barang bundle yang tak boleh jual!


Thailand Syurga Barang Bundle

Thailand terkenal dengan pasar bundle yang banyak. Pemborong yang pandai akan terus ke Thailand untuk membeli barang bundle ni. 

Tetapiiiii…tetapiiii..

Dimana tempat pasar atau lokasi borong yang terbaik di Thailand?

Kami perkenalkan. Ebook Lubuk Bundle !
Lubuk Bundle – Panduan Borong Barang Bundle Di Thailand


Tempat borong bundle yang dinamakan “Lubuk X” ada diterangkan didalam Ebook ini. Bukan setakat tempat “lubuk X” saja dikongsikan, malah jenis barang bundle yang mempunyai margin keuntungan besar dan tip borong di Thailand juga diterangkan satu per satu dalam Ebook ini.

Sebelum anda mendapatkan Ebook Lubuk Bundle ini, sedikit ringkasan isi kandungan yang diterangkan kepada anda adalah:

  1. Lokasi sebenar "Lubuk X" di peta Thailand! Dan bagaimana untuk pergi ke sana? .
  2. Cara bagaimana untuk pergi ke "Lubuk X" itu, menerusi laluan di utara, pantai timur dan juga laluan udara menaiki Kapal Terbang dari KLIA! .
  3. Ada 10 perkara yang perlu anda persiapkan sebelum memulakan perjalanan anda ke Lubuk X, tertinggal salah satu dari 10 perkara ini! Perjalanan anda ke lubuk X mungkin akan menjadi bencana!
  4. Bila dah sampai ke Lubuk X, nak duduk kat mana? Nak makan kat mana? Makan apa? Jangan risau!  Penulis juga ada tunjukkan di dalam ebook ini tempat bermalam yang selesa dan murah serta  kedai makan yang halal di sana!
  5. Ramai orang selalu fikir, hanya untuk dapatkan t-shirt dan jeans sahaja untuk dijual di kedai bundle, tetapi sebenarnya, ada banyak lagi barangan lain yang boleh anda jual di kedai bundle. Dalam ebook ini, ditunjukkan 12 jenis barangan bundle yang boleh anda borong dari Lubuk X dan jual ia di Malaysia!
  6. Bila dah tahu nak beli apa, tibalah masanya untuk membeli... tapi kalau anda tak pandai cakap thailand, macam mana nak beli? Jangan risau! Ditunjukkan juga cara bagaimana borong berguni-guni barangan bundle di Lubuk X ini walaupun tak pandai cakap thailand sepatah haram pun!
  7. Lepas dah borong berguni-guni... macam mana nak hantar ke Malaysia? Ah ha! Ada 2 cara! Ditunjukkan juga caranya di dalam ebook ini! 

Bagaimana dapatkan Ebook Lubuk Bundle Di Thailand ini?

Klik pada gambar dibawah..



Sebelum ituuuu..

Setiap pembelian Ebook ini akan disertakan sekali 2 BONUS Ebook iaitu:-

Lubuk Bundle – Panduan Borong Barang Bundle Di Thailand


Bonus #1- Tips & Lubuk Jualan Bisnes Bundle
Bonus #2- 5 Barang Bundle Hot & Senang Jual

Dapatkan Ebook ini sebelum harga DINAIKKAN!! Beli SINI 


This post have 0 komen


EmoticonEmoticon

This Is The Newest Post
Previous article Previous Post

Advertisement