-->

Dapatkan TIME Fibre Home Broadband 1Gbps Dengan Harga Bermula RM99 Sebulan

- November 11, 2018
TIME Fibre Home Broadband 1Gbps Dengan Harga Bermula RM99 Sebulan | Nikmat melayari internet tanpa had merupakan keperluan penting dalam kehidupan seharian kita pada zaman sekarang ini. Segala urusan perbankan, perniagaan, urusan perkhidmatan Kerajaan atau Swasta, dan mendapatkan sumber maklumat terkini boleh dilakukan hanya dengan menggunakan peranti mudah alih atau computer.

Dapatkan TIME Fibre Home Broadband 1Gbps Dengan Harga Bermula RM99 Sebulan

Di Malaysia, kita diberi banyak pilihan untuk menikmati kelajuan internet tanpa had. Namun, anda perlu memilih mana satu Fixed Line Telecommunication Provider yang benar-benar memberi kepuasan kepada keperluan seharian kita. Bila sebut broadband atau WiFi, mana satu syarikat yang terbayang di fikiran anda? 

Disini, kami akan kongsikan kepada anda satu pakej baru yang mungkin anda berminat untuk mencubanya!


TIME Fibre Home Broadband

Pernah anda dengar tak TIME dot Com (TIME)? Syarikat ini merupakan line communiations provider yang lebih kurang sama macam Telekom, Maxis, Digi dan lain-lain lagi. 

Tahukah anda, TIME Internet baru saja melancarkan Home Broadband terpantas di Malaysia dengan kelajuan sehingga 1Gbps sejak 7 Oktober 2018. Tawaran ini bermula dengan langganan bulanan serendah RM99 sebulan dengan kelajuan 100Mbps. 

Dapatkan TIME Fibre Home Broadband 1Gbps Dengan Harga Bermula RM99 Sebulan


Lihat table diatas ini..

Ini adalah tawaran terbaru daripada TIME Internet untuk broadband di rumah anda. 
Langgan Online Untuk Pakej 100Mbps Untuk RM99

Berita baik untuk anda, kini langganan secara atas talian sudah boleh dilakukan. TIME Internet kini memanggil sesiapa saja yang mahu melanggan perkhidmatan broadband ini untuk memohon secara online melalui laman web mereka.

Sebelum itu, pasti anda nak tau apakah perbezaan dan kelebihan melanggan TIME ini. Jika anda melanggan 100Mbps, maka anda berjimat untuk bil bulanan sebanyak RM30! Ini untuk kelajuan 100Mbps yang sama daripada Telecommunications Provider yang lain.

Dapatkan TIME Fibre Home Broadband 1Gbps Dengan Harga Bermula RM99 Sebulan

Bagaimana cara memohon secara online?

Ianya semudah 1, 2, 3 atau semudah A, B, C! duduk rumah je relaks, team pemasangan TIME akan call anda untuk tentukan masa pemasangan di rumah anda..senang tak? Tak perlu tekan kiosk untuk ambil nombor giliran lagi..

Dimana nak mohon online tu ye..


Step 1 Sign Up Online – Klik Sini

Mohon online dan tentukan tarikh pemasangan yang anda mahu.


Step 2 – Tunggu, Relaks

Tunggu team pemasangan menghubungi anda untuk confirmkan masa pemasangan dirumah anda. Jika anda tiada dirumah, pastikan sesiapa ahli keluarga yang berumur 18 tahun keatas berada disitu ketika pemasangan dilakukan.


Step 3 – Percubaan Sambungan Internet

Selesai pemasangan, percubaan untuk sambungan internet akan dilakukan dan jika tiada apa-apa masalah, anda boleh menikmati kelajuan internet yang terbaik ini.


Analisis Pasaran Terkini Fixed Line Telecommunications Provider Di Malaysia

Dapatkan TIME Fibre Home Broadband 1Gbps Dengan Harga Bermula RM99 Sebulan

Jadual diatas ini adalah analisis pasaran untuk Internet Service Provider di Malaysia. Melihat pada perbandingan ini apa yang anda dapat simpulkan?

Jadi, mana satu pilihan anda sekarang? Ada berani untuk menikmati kelajuan internet 1Gbps?


GIG SPEED HAS LANDED

100% Fibre for blazing fast speeds.
Get an additional RM100 off your first bill when you sign up online.



Untuk maklumat lanjut, boleh rujuk sini - http://bit.ly/2Qnn4aU

Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search