-->

26 Jenis Air Untuk Jualan Bisnes Air Balang

- September 04, 2018
Jenis Air Untuk Jualan Bisnes Air Balang. Perniagaan menjual air memang satu perniagaan yang sentiasa ada pelanggannya. Bisnes ini akan lebih laris jika kena pada cuaca yang panas dan lonjakkan keuntungan berganda di bulan Ramadhan. Bisnes air balang sudah ramai yang buat, tetapi tak kisah berapa ramai yang jual pelanggan tetap akan ada. Namun, jika anda nak pelanggan anda setia dengan anda buatlah beberapa resepi air jualan yang viral. 

26 Jenis Air Untuk Jualan Bisnes Air Balang

Apabila dah viral, mestilah air itu sedap dan unik. Kelainan dan kesedapan adalah factor tarikan pelanggan ke gerai anda.  Resepi yang biasa kita minum mungkin adalah resepi yang sentiasa laku keras? Dibawah ini kami akan kongsikan kepada anda Jenis Air Jualan yang laku setiap kali dijual.


20 Resepi Jus Yang Paling Laris Dijual

20 Resepi Jus Buah tersebut adalah...

  1. Jus Mangga
  2. Jus Tembikai Susu
  3. Jus Tembikai
  4. Jus Carrot Susu
  5. Jus Asam Boi & Limau Kasturi
  6. Jus Mata Kucing
  7. Jus Air Jagung
  8. Jus Nenas Madu
  9. Jus Buah Naga (Dragon Fruit)
  10. Air MILO
  11. Air Laici Susu
  12. Air Blue Hawaian Lemonade
  13. Air Teh Bunga
  14. Air Kelapa Muda
  15. Air Bandung Cincau
  16. Air Barli
  17. Air Cincau
  18. Jus Ciku
  19. Jus Epal Asam Boi
  20. Jus Kiwi

Untuk melihat dan mendapatkan resepi-resepi jenis air atau jus ini, boleh Klik Sini

Kami tahu, anda disini kerana berminat dengan bisnes air balang..

Kami di Rujukan Niaga mahu membantu anda berjaya dalam perniagaan ini. Oleh itu, kami kongsikan kepada anda Panduan Memulakan Bisnes Air Balang beserta dengan resepi-resepi jus dan air jualan hasil penulisan saudara Mizan Sulaiman (peniaga air balang ‘real’) yang berkongsi bagaimana beliau menjana RM7,000 dengan hanya menjual 3 air balang saja!

Nama saya Mizan Sulaiman. Saya telah mula berniaga air sejak tahun 2008 lagi di pasar ramadhan. Selain itu, saya juga turut menjalankan bisnes air balang ini di pasar malam, pasar tani, dan juga di karnival-karnival IKS di Selangor, Putrajaya dan juga Kuala Lumpur. Tahun lepas! Sewaktu saya berniaga air di bazar Ramadhan, keuntungan saya mencecah lebih RM7,000. Apa yang lebih menarik lagi... pendapatan saya ini saya perolehi dengan hanya meniaga di satu lokasi pasar ramadhan sahaja dan hanya menjual 3 balang air sahaja!

Kalau dengan hanya menjual 3 balang air sahaja dah boleh dapat RM7,000... Maka, kalau beliau jual 15 balang air, beliau mungkin boleh dapat RM35,000!

Sememangnya.. tidak salah untuk kita berimpian besar! Namun, kita perlulah realistik dan sedar akan kemampuan diri terlebih dahulu.

Sebab itu, didalam Ebook yang saudara Mizan Sulaiman kongsikan ini anda akan dapat mempelajari dan mengetahui beberapa perkara seperti dibawah:-

BAB 1 : CARA MOHON TAPAK NIAGA
BAB 2 : TIPS MEMILIH LOKASI BAZAR
BAB 3 : PERALATAN SERTA KELENGKAPAN
BAB 4 : PERSEDIAAN & PENGURUSAN MASA BERNIAGA
BAB 5 : RESEPI 20 JUS BEST SELLER
BAB 6 : RAHSIA SULIT JUS YANG LARIS
BAB 7 : CASE STUDY - BAGAIMANA SAYA JANA RM7K SEBULAN DENGAN BISNES AIR

WOW! Begitu banyak ilmu serta rahsia yang dibongkarkan di dalam ebook ini! kami pasti, sebaik sahaja anda selesai membaca ebook ini, anda pasti akan teruja dan tidak sabar-sabar untuk berniaga air balang! Anda sudah tidak perlu lagi susah-susah untuk buat "trial & error" seperti mana yang pernah beliau lakukan dulu.

Jalan shortcut sudah tersedia untuk anda! Anda boleh ambil pengalaman saudara Mizan Sulaiman berniaga selama 8 tahun, hanya dalam masa beberapa jam sahaja dengan cara membaca ebook ini.


Bukankah itu cara yang lebih mudah dan bijak?

Semoga bermanfaat dan salam sukses!

Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search