-->

5 Sebab Kenapa Perlu Langgan EasyStore Malaysia Untuk Bina Website Jualan Online

- August 12, 2018
5 Sebab Kenapa Perlu Langgan EasyStore Malaysia Untuk Bina Website Jualan. Kami tahu, ramai diluar sana yang ingin mencari dan membaca review berkenaan EasyStore Malaysia. Biasalah, zaman serba canggih ni kalua nak tahu sesuatu produk dan perkhidmatan kita akan cari dekat google dulu. Banyak yang kata kalau nak berniaga secara atas talian (online) kena ada sebuah website. Dalam artikel kali ini, kami akan huraikan kenapa perlu menggunakan perkhidmatan E-commerce untuk membina kedai onlie menggunakan EasyStore Malaysia.


Kedai Online Guna Platform EasyStore Malaysia [ Review ]

Pernah kah anda terbayangkan, bagaimana rupa website anda apabila anda melanggan EasyStore? Sehingga kini, EasyStore telah menerima langganan perkhidmatan lebih daripada 30,000 website seluruh dunia. Jika anda masih tak percaya dengan servis ni, kami tak tahu lah..

5 Sebab Kenapa Perlu Langgan EasyStore Malaysia Untuk Bina Website Jualan


Lihatlah 50 website eCommerce yang dihasilkan menggunakan platform EasyStore ini – Contoh Website Guna EasyStore

Baca juga - Perbandingan E-Commerce Platform Shopify Vs EasyStore

Wow! Memang ramai peniaga yang percayakan servis mereka ini…


5 Sebab Kenapa Perlu Pilih EasyStore Malaysia

Sebab Pertama – Tahukah anda, EasyStore Malaysia menawarkan pakej langganan bulanan untuk membina kedai online yang paling murah setakat ini di Malaysia? Ketika ini harga langganan paling murah yang ditawarkan adalah serendah RM59 sebulan sahaja. Biasanya, langganan akan dicaj untuk setahun terus lebih kurang RM708 (setahun) termasuk domain, unlimited product, unlimited storage, application integration, promotional tools dan banyak lagi.

5 Sebab Kenapa Perlu Langgan EasyStore Malaysia Untuk Bina Website Jualan


Bayangkan jika anda bina website jualan dengan mengupah web designer? Berapa banyak yang anda perlu keluarkan modal? RM10,000 hingga RM25,000? Ada yang boleh mencecah sehingga ratusan ribu bergantung kepada permintaan dan keperluan website anda.

Sebab Kedua – Dengan EasyStore, semua plan langganan dilengkapi dengan keperluan asas untuk kekuatan sebuah website, theme, pembayaran dan analisis jualan dan beberapa Features lain seperti:-

  1. Unlimited bandwidth & storage
  2. Build in SEO tools
  3. Seamless payment
  4. Unlimited products listing
  5. Free theme designs
  6. Sales analytics
  7. Free SSL certificate
  8. Mobile responsive store
  9. Multiple currency checkout


Sebab Ketiga – Tahukah anda, sekiranya anda melanggan pakej di EasyStore anda memang sangat bertuah kerana telah diintegrasikan dengan popular channel yang lazimnya orang akan mecari produk untuk dibeli. Dimana pembeli-pembeli online ini melepak? Di Facebook, Shopee, Lazada, 11street, dan Instagram.

5 Sebab Kenapa Perlu Langgan EasyStore Malaysia Untuk Bina Website Jualan

Anda beruntung kerana EasyStore memang pilihan yang terbaik untuk menjual online. Website anda boleh di integrasikan dengan platform hebat tersebut.

Sebab Keempat – Tahukah anda, melalui EasyStore website kedai online anda boleh menggunakan kaedah pembayaran yang sangat banyak. Setakat ini terdapat 40 lebih payment gateway yang boleh digunakan di EasyStore Malaysia. Apakah payment gateway yang kami maksudkan?
Berikut adalah beberapa contoh payment gateway yang ada di EasyStore:-
  1. iPay88
  2. Billplz
  3. senangPay
  4. revPAY
  5. MP@Y
  6. Maybank2u PAY
  7. Boost Wallet
  8. PayPal
  9. Braintree
  10. 2Checkout
  11. MOLPay
  12. eGHL
  13. Omise
  14. Dragonpay
  15. GMO
  16. Siampay
  17. PaysBuy

Dan banyak lagi…

5 Sebab Kenapa Perlu Langgan EasyStore Malaysia Untuk Bina Website Jualan

Payment gateway perlu langgannan tak? Ya, tetapi dengan EasyStore anda akan dapat diskaun yang memang GILA!

Sebab Kelima – Nikmati akses penuh kepada website kedai jualan online anda selama 14 hari sebelum membuat langganan. Di EasyStore, anda boleh membuat kedai online secara percuma dengan akses penuh dengan integrasi theme dan upload maklumat produk anda secara mudah. Buat website anda dengan kepakaran yang minima dan jual beli atas talian secara PRO!

Mahukan website kedai jualan online yang professional ? Sign up 14 Days Trial EasyStore disini

Semoga membantu.

Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search