-->

26 Resepi Air Balang Sedap Untuk Pasar Malam Dan Bazar Ramadhan

- July 22, 2018
26 Resepi Air Balang Sedap Untuk Pasar Malam Dan Bazar Ramadhan. Resepi air balang yang sedap dan laris dijual memang menguntungkan. Lihat saja dimana-mana gerai tepi jalan yang menjual air balang. 

Paling HOT semestinya di pasar malam. Kebanyakkan pengunjung pasar malam akan singgah untuk membeli minuman. Air adalah jualan yang WAJIB orang akan beli apabila penat berjalan, ditambah pula dengan cuaca yang panas.

Dengan perisa dan jus yang mampu menghilangkan dahaga, kepelbagaian resepi yang disediakan akan meningkatkan potensi air balang laris dijual.

Dimusim panas ni, ada 3 jenis bisnes yang pasti akan menguntungkan. Apakah bisnes tu? Bisnes air balang, bisnes jual aiskrim dan bisnes cuci kereta.



Rahsia Air Balang – Jual Air Je!

Bukan semua orang dilahirkan dengan deria yang hebat dalam menghasilkan sesuatu resepi. Apalagi baru nak mencipta resepi air sendiri. Jika anda berniat nak buka perniagaan menjual air balang, usah khuatir kerana ada yang mahu berkongsi resepi membuat air balang dengan pelbagai perisa.

Encik Mizan Sulaiman, mahu berkongsi dengan anda kejayaannya dalam bisnes air balang ini. Beliau berkongsi resepi melalui penulisan dalam Ebook (Buku Digital) yang kini banyak membantu peniaga air balang.

Dalam buku tersebut, beliau kongsikan beberapa resepi air balang yang LAZIMNYA laku keras setiap kali dijual. Antara resepi air balang tersebut adalah:


1. Resepi Air Soya 

Dalam buku tersebut, Encik Mizan kongsikan apakah jenis kacang soya yang terbaik, bagaimana mengelakkan air soya rasa hangit, bagaimana mengelakkan air sya cepat basi dan bagaimana menjadikan air soya pekat dan tidak cair.


2. Resepi Jus Durian Belanda

Jus durian belanda adalah antara air balang yang laris jual. Air ini sentiasa mendapat permintaan pelanggan. Tambahan pula dengan khasiat yang ada pada jus ini sendiri.


3. Resepi Coconut Shake 

Kesegaran rasa buah kelapa sememangnya tidak dapat dinafikan lagi. Ramai peniaga kata, air kelapa adalah air WAJIB harus ada. Coconut shake memang sedap diminum ketika cuaca yang panas.

4. Resepi Jus Kedondong Asam Boi

Jus kedondong juga resepi air balang yang tidak kurang hebatnya. Ditambah dengan Asam Boi, menjadikan rasa air kedondong ini lebih sedap dan menghilangkan dahaga. Penyediaan agak mudah, dan pasti ramai yang memilih air ini.


5. Resepi Teh Ais Viral

Teh ais ni memang selalu kita dengar. Namun, bila ditambah perkataan Viral dihujungnya, semestinya ianya adalah sesuatu yang lebih unik dan sedap. Dalam buku ini, cara penyediaannya dikongsikan.


6. Resepi Air Lemon Soda

Minuman air lemon soda ini mempunyai ciri-ciri minuman detox, tidak hairanlah minuman ini pernah viral juga. Peminat minuman detox, pasinya akan memilih air balang ini. 


20 Resepi Jus Tambahan 

Tak cukup dengan 6 BONUS resepi diatas, Encik Mizan tambah lagi dengan 20 resepi jus tambahan. Antara resepi jus tersebut adalah:

  1. Resepi Jus Mangga
  2. Resepi Jus Tembikai Susu
  3. Resepi Jus Tembikai
  4. Resepi Jus Carrot Susu
  5. Resepi Jus Asam Boi & Limau Kasturi
  6. Resepi Jus Mata Kucing
  7. Resepi Jus Air Jagung
  8. Resepi Jus Nenas Madu
  9. Resepi Jus Buah Naga
  10. Resepi Air Milo
  11. Resepi Air Laici Susu
  12. Resepi Air Blue Hawaian Lemonade
  13. Resepi Air Teh Bunga
  14. Resepi Air Kelapa Muda
  15. Resepi Air Bandung Cincau
  16. Resepi Air Barli
  17. Resepi Air Cincau
  18. Resepi Jus Ciku
  19. Resepi Jus Epal Asam Boi
  20. Resepi Jus Kiwi


26 Resepi Air Balang + Panduan Mula Bisnes Air Balang

Dalam Ebook ini, terdapat 20 + 6 Resepi Air Balang Viral yang dikongsikan. Bukan itu saja, panduan bagaimana memulakan bisnes air balang juga ada diterangkan secara terperinci. Ianya ilmu yang berharga patut anda ambil bulat-bulat daripada Encik Mizan Sulaiman!



Nak tahu lebih lanjut tentang buku panduan ini? Klik sini



Atau klik saja banner diatas ni..

Semoga perkongsian 26 Resepi Air Balang Sedap Untuk Pasar Malam Dan Bazar Ramadhan ini boleh membantu anda memulakan bisnes nanti.

Semoga Berjaya!


Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search