-->

Rahsia Jana RM7K Sebulan Jual Jus Buah-Buahan Dengan Bisnes Air Balang

- January 22, 2018
Rahsia Jana RM7K Sebulan Jual Jus Buah-Buahan Dengan Bisnes Air Balang| Perniagaan mudah tapi untung sangat besar? Ya, jual air lah yang paling rendah modal dan kos penyediaannya tetapi hari-hari orang nak minum. Sedap air boleh menghilangkan dahaga apabila cuaca panas. Namun, orang akan minum tak kira cuaca, orang tetap akan minum jika airnya sedap, hehe..


Bisnes Jual Air Balang

Jika diperhatikan di pasar malam, tamu dan event-event yang diadakan, ramai juga peniaga yang menjalankan Bisnes Air Balang ni. Pelbagai jenis air yang dijual untuk memenuhi citarasa pelanggan yang masing-masing ada test dia.
Rahsia Jana RM7K Sebulan Jual Jus Buah-Buahan Dengan Bisnes Air Balang

Lebih kurang macam Bisnes Jual Ais Krim, lokasi untuk menjual air juga hampir sama dengan jual air balang. Antara LUBUK untuk menjual air balang adalah:

  1. Pasar Malam
  2. Luar Sekolah/Universiti
  3. Majlis Perkahwinan/Pertunangan/Harijadi
  4. Majlis Konvokesyen/Majlis Keramaian/Pesta
  5. Bazar Ramadhan
Dan, paling "Hot Spot" adalah,
  • Tepi Jalan/Tempat Parking Kereta
Apa yang pasti, sebelum membuka kedai jualan air balang pastikan anda membuat survey dahulu tempat tu. Jika ada penjual BBQ ayam, ada penjual goreng pisang tetai taka da yang menjual air, jackpot lah untuk anda buka gerai jualan air bersebelahan mereka.


Kos Bisnes Jual Air Atau Air Balang

Kalau anda ingin tahu, kos untuk memulakan bisnes air balang ni memang rendah dan keuntungannya memang lumayan. Seperti yang dikatakan dalam Tips Bisnes Air Balang, semasa beliau berniaga dalam bazar ramadan, berjaya memperolehi keuntungan sehingga 7 ribu..

Lumayan tak ? 

Kos permulaan untuk bisnes ini agak RENDAH, modalnya dalam 1 ribu. Ini untuk peralatan seperti kanopi, balang air dan meja..

Kos membuat air dalam RM100 setiap hari..

Contoh 
  • 1kg kacang soya dan 2 beg ais >> RM12..
  • Balang air untuk dijual >> 120 cawan..
  • 1 cawan  >> RM1..
Jumlah untung >> RM120

Emmm, banyak juga keuntungan bisnes air balang ni kan? Yup..memang banyak..

Sekiranya anda berminat untung menceburi Bisnes Air Balang, tak payah pening-pening kepala untuk memperlajarinya. Walaupun anda ZERO dalam bidang ini. Aku syorkan anda baca Panduan Bisnes Air Balang, susah orang nak kongsikan rahsia sesuatu kejayaan.

Jus Air Balang Yang Popular

Biasa kalau ada pergi ke bazar ramadan atau pasar malam, jus mana yang menjadi pilihan. Adakah jus asam boi, kelapa, jagung, cincau susu, oren dan tembikai. Kalau tanya aku, pasti pilihan aku jus kelapa? 
Rahsia Jana RM7K Sebulan Jual Jus Buah-Buahan Dengan Bisnes Air Balang

Antara jus yang popular : 
  • Jus Mangga
  • Jus Tembikai Susu
  • Jus Tembikai
  • Jus Carrot Susu
  • Jus Asam Boi & Limau Kasturi
  • Jus Mata Kucing
  • Jus Air Jagung
  • Jus Nenas Madu
Jus Air Balang yang menjadi tarikan masa kini, kalau ada dapat menguasai cara buatannya nescaya pasar malam dan bazar ramdhan anda yang pegang. Ingin belajar membuat jus buahnya, resepi tersebut ada dalam panduan ini. 


Panduan Memulakan Bisnes Air Balang

Sekiranya anda berminat memulakan bisnes air balang, ilmu untuk memulakannya perlu ada. Antara rahsia yang akan dikongsikan didalam panduan ini adalah:



  1. CARA MOHON TAPAK NIAGA
  2. TIPS MEMILIH LOKASI BAZAR
  3. PERALATAN SERTA KELENGKAPAN
  4. PERSEDIAAN & PENGURUSAN MASA BERNIAGA
  5. RESEPI 8 JUS BEST SELLER
  6. RAHSIA SULIT JUS YANG LARIS
  7. CASE STUDY – BAGAIMANA SAYA JANA RM7K SEBULAN DENGAN BISNES AIR
Saya percaya, selepas anda membaca panduan dalam buku digital ini. Anda sudah ada ilmu penting untuk mulakan bisnes air balang.

Semoga Berjaya!

Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search